RETUR OCH REKLAMASJON
Retur
Ifølge svensk lov (Distans- och hemförsäljningslagen) har du som forbruker alltid 30 dagers angrerett. Som kunde er du ansvarlig for fraktkostnaden. Øredobbene våre er forseglet av hygieniske årsaker, hvis forseglingen er brutt kan vi ikke akseptere retur.
Ved retur står du ansvarlig for varen, og det er derfor svært viktig at varen returneres i uskadet originalemballasje, og at alle eventuelle lapper og bruksanvisninger også sendes med. Bruk gjerne originalemballasjen som ytre emballasje.
Kontakte oss på info@ani-jewels.com for en returseddel. I forbindelse med refusjon av godkjent retur tar vi et gebyr på 100 NOK for returkostnaden.
Tilbakebetaling for mottatt og godkjent retur skjer innen 30 dager.
Reklamasjon
Du som forbruker har ifølge svensk lov mulighet til å reklamere en vare i opptil 3 år etter kjøpet, men det må være innen rimelig tid etter at en feil oppdages. Reklamasjonsretten gjelder feil som kan tilskrives produksjonen av varen og gjelder altså ikke normal slitasje eller aldring av et produkt.
Ani Who AB forbeholder seg retten til i første omgang å utbedre feilen, i neste omgang å levere varen på nytt, og i siste instans å kjøpe varen tilbake. Kontakt vår kundeservice hvis du har spørsmål om returer, på info@ani-jewels.com. Vær oppmerksom på at Ani Who AB ikke dekker returfrakt.
Ani Who AB foretar en vurdering når vi har mottatt varen, og kontakter deg da for videre informasjon. Etter at vi har mottatt den returnerte varen, behandler vi saken i løpet av 30 dager.
Ved eventuell tvist følger vi Allmänna Reklamationsnämndens avgjørelse.