RETUR OG REKLAMASJON
Retur
Vi håper du er fornøyd med bestillingen din, men hvis noe ikke ble som du hadde tenkt deg, har du alltid 14 dagers angrerett fra du mottar pakken. Husk at produktet må returneres ubrukt, i original emballasje og uskadet. Dersom varen er forseglet av hygieniske årsaker, må forseglingen være ubrutt. Siden returer har en stor miljøpåvirkning i form av ekstra CO2-utslipp, må du som kunde selv dekke returavgiften som et steg mot å redusere unødvendige kjøp og returer. Pakk produktet godt, gjerne i originalemballasjen. Så snart vi har mottatt og godkjent returen, vil vi refundere beløpet på samme måte som du betalte for kjøpet.
Kontakt oss på info@ani-jewels.com for en returseddel. I forbindelse med refusjon av godkjent retur pålegges et gebyr på 100 NOK for returkostnaden.
Refusjon av mottatt og godkjent retur skjer innen 30 dager, men som oftest går det raskere.
Tips! Hvis du har brukt Klarna som betalingsmetode, kan du kontakte Klarna for å forlenge forfallsdatoen eller fryse fakturaen, slik at du unngår påminnelsesgebyr. ANI er ikke ansvarlig for eventuelle påminnelsesgebyrer.
Viktig! Hvis produktet ikke er fullt salgbar ved mottak, kan en ekstra kostnad for verdiforringelse påløpe.
Retur ved “2 for 1” eller “Gave på kjøpet”-kampanjer
Ønsker du å returnere deler av tilbudet eller gaven du fikk med på kjøpet, skjer ingen refusjon. For refusjon må alle produkter som inngår i tilbudet returneres.
Retur av KIT-artikler med pakkepris
Det er ikke mulig å returnere deler av en SET-artikkel med pakkepris. Ved retur må hele settet returneres for at refusjon skal skje.
Retur ved andre tilbud
Hvis du velger å returnere en eller flere varer i en kampanjebestilling, gjelder ikke lenger rabatten for varen(e) du velger å returnere. Andre tilbud gjelder fortsatt for varen(e) du velger å beholde.
En kampanjebestilling kan for eksempel være en rabattkode eller midlertidig salg. Tilbudet på varen(e) du velger å returnere, er oppbrukt når bestillingen legges inn og kan ikke gjenbrukes.
BYTTE AV VARE
Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker, er å returnere varen du har kjøpt, og når returen er akseptert, legge inn en ny bestilling for det nye produktet.
REKLAMASJON
Hvis du mottar et defekt produkt, altså at det er en feil som kan spores til en produksjonsfeil, vil vi naturligvis hjelpe deg så snart som mulig. Husk at reklamasjonsretten ikke dekker normal slitasje, aldring eller skader som har oppstått ved bruk.
Som forbruker bør du reklamere en feil innen rimelig tid etter at du oppdager feilen, og ifølge forbrukerkjøpsloven er rimelig tid 2 måneder. Hvis du har mottatt et produkt fra oss som anses som defekt og/eller skadet, må du umiddelbart rapportere dette til oss via e-post til info@ani-jewels.com og dokumentere skadene ved å sende med bilder.
Ani Who AB forbeholder seg retten til å: Utbedre feilen som første alternativ, erstatte produktet med et nytt som andre alternativ, tilby tilbakekjøp som siste alternativ.
Vennligst kontakt vår kundeservice angående spørsmål om reklamasjon og retur på info@ani-jewels.com. Vær oppmerksom på at Ani Who AB ikke dekker returfrakt. Ved eventuell tvist følger vi beslutningene fra Forbrukerklageutvalget.