Vanlige spørsmål
Leveranse
Hvor lang tid tar det før bestillingen min blir levert?
Vi har en leveringstid på 2–7 virkedager i Norden. Ca. 10 virkedager utenfor Norden.
Bestillingen min har ikke kommet
Når pakken din forlater lageret vårt, mottar du en e-post med en lenke du kan bruke til å spore pakken din. Hvis du ikke kan se pakken din via sporingslenken, er du velkommen til å kontakte oss på info@ani-jewels.com.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?
Hvis du ikke henter pakken din på hentestedet ditt, vil den automatisk bli sendt tilbake til oss etter 7 dager. Vi tar et gebyr på 25 EUR/USD for uavhentede pakker. Se våre kjøpsvilkår.
Er det et fraktgebyr for bestillingen min?
Vi tilbyr gratis frakt over et visst beløp. Hvis totalkjøpet ditt er under dette beløpet, eller hvis du velger en annen fraktmetode enn gratis frakt, vil det påløpe et fraktgebyr.
Må jeg betale importavgifter og avgifter?
Importavgifter og avgifter kan påløpe ved levering, og disse må betales av deg som kunde.
Min bestilling
Når blir bestillingen min sendt?
Bestillinger som legges inn på hverdager før kl. 12 sendes samme dag. Andre sendes neste ukedag.
Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse
Sjekk om den har havnet i søppelpostmappen din. Under produktlanseringer og travle perioder på nettstedet kan det ta litt tid før ordrebekreftelsese-poster ankommer. Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelsen dagen etter et kjøp, kan du kontakte oss på info@ani-jewels.com, så sender vi den til deg.
Kan jeg kansellere bestillingen min?
– Du er alltid velkommen til å sende oss en e-post på info@ani-jewels.com, så hjelper vi deg gjerne med å sjekke om det er mulig.
Kan jeg endre adressen eller annen informasjon på bestillingen min?
– Du kan alltid sende oss en e-post på info@ani-jewels.com, så hjelper vi deg gjerne hvis det er mulig. Dessverre vil det ikke være mulig hvis bestillingen allerede er behandlet.
Returer
Jeg ønsker å returnere en vare, hvordan gjør jeg det?
– All informasjon om hvordan du returnerer finner du her .
Jeg ønsker å bytte en vare, hvordan kan jeg gjøre det?
Vennligst returner som vist nedenfor og legg inn en ny bestilling med varen(e) du ønsker å bytte.
Legg ved en lapp i pakken med ordrenummer og kontaktinformasjon, og send pakken sporbar (ikke REK) for å forenkle returhåndteringen. Vi anbefaler Postnords tjeneste «Innenlandspakker» (velg «Hjem» som leveringsmåte): https://portal.postnord.com/skikkadirekt/?_ga=2.20947579.2100471577.1669193621-960168910.1667910133 til:
Bonver Logistikk
Til: Ani Who
Gåshaga brygga 1 181 85 Lidingö
Så snart vi har mottatt returen din, vil vi kansellere fakturaen/refundere deg.
Jeg har sendt en retur, når får jeg refusjon?
- Innen 30 dager etter at vi har mottatt returen din. Refusjonen vil bli utbetalt til kontoen din, eller du vil få utstedt en kreditnota.
Hvordan sender jeg inn et krav?
– Hvis du mener at du har mottatt et defekt produkt, er du velkommen til å kontakte vår kundeserviceavdeling, så hjelper vi deg gjerne.
Betaling og refusjoner
Jeg har valgt feil betalingsmåte, kan jeg endre dette?
– Vi kan dessverre ikke oppdatere betalingsmetoden for bekreftede bestillinger. Hvis du har spørsmål angående betalingen din, er du alltid velkommen til å kontakte betalingsleverandøren vår, Klarna.
Hvilke betalingsmetoder aksepteres?
- Kortbetaling (VISA og MasterCard), Trustly og ANI gavekort.
Hvor lang tid vil det ta før jeg mottar refusjonen min?
– Vi bestreber oss på å utstede refusjoner så raskt som mulig, men innen maksimalt 30 dager. Etter at vi har behandlet refusjonen, vil beløpet bli utbetalt til kortet ditt innen 2–5 virkedager. For Trustly vil beløpet bli refundert innen neste dag. Ved fakturabetaling vil beløpet bli endret umiddelbart, og ved delbetalinger vil beløpet bli oppdatert når du mottar fakturaen.
Hvordan betaler jeg med gavekort?
– Du oppgir gavekortnummeret ditt i kassen. Det finnes et felt i kassen hvor du skriver inn koden.
Hvorfor fungerer ikke kortet mitt?
– Det kan være flere forskjellige grunner til at et kort ikke fungerer. Vi anbefaler at du logger deg inn i nettbanken din og sjekker om kortet ditt er aktivert for nettkjøp.
Min konto og logg inn
Jeg husker ikke passordet mitt, hvordan logger jeg meg inn?
– Du kan klikke på «glemt passord», så vil du motta en gjenopprettingslenke.
Jeg vil slette kontoen min, hvordan gjør jeg det?
– Send en e-post til kundeserviceavdelingen vår på info@ani-jewels.com, så sletter vi profilen din.
Gavekort
Kan jeg kjøpe fysiske gavekort?
– Ja, du kan kjøpe et fysisk gavekort. Legg et gavekort i handlekurven – i kassen kan du velge et fysisk gavekort mot et lite tillegg i prisen.
Hvordan fungerer digitale gavekort?
– Du vil motta gavekortet ditt på e-post umiddelbart etter kjøpet. Gavekortet er gyldig i 12 måneder.
Jeg har ikke mottatt en e-post med gavekortet mitt, hva bør jeg gjøre?
– Start med å sjekke søppelpostmappen din. Hvis den ikke er der, kan du kontakte oss på info@ani-jewels.com, så hjelper vi deg.
Hvor lenge er gavekortet gyldig?
– Gavekortet er gyldig i 12 måneder.
Kan jeg bruke flere gavekort til å foreta et kjøp?
– Ja, bare husk å oppgi alle kodene (atskilt med komma) ved kassen.
Kan jeg bruke et gavekort til flere bestillinger?
– Hvis du ikke bruker hele beløpet på det første kjøpet, kan du bruke det resterende beløpet innen 12 måneder på det neste kjøpet.
Produkter
Hvordan bør jeg ta vare på smykkene mine?
– Du kan lese mer om smykkestell her .
Har smykkene dine garanti?
– Hos ANI har du alltid tre års garanti på smykkene dine. Garantien dekker produksjons- og materialfeil. Garantien dekker ikke skader eller slitasje forårsaket av kunden. Ta vare på ordrebekreftelsen/fakturaen, da den fungerer som garantibevis.
Hvilken størrelse bør jeg ha på ringene mine?
– Se størrelsesguidene våre her .
Hva er gullbelagte smykker?
- Forgylte smykker er dekket av et lag med gull. Alle våre forgylte smykker har et lag med 18 karat eller 14 karat gull, og kjernen i designet er laget av forskjellige metaller som sterlingsølv eller messing. Ta godt vare på smykkene dine og beskytt forgyllingen. Les mer om smykkepleie her .
Inneholder smykkene dine nikkel?
– Alle smykkene våre er nikkelfrie og allergivennlige.
Inneholder smykkene dine kadmium?
– Alle smykkene våre er kadmiumfrie.
PR og samarbeid
Jeg har et samarbeidsforslag, hvem bør jeg kontakte?
– Du er velkommen til å sende en e-post til kundeservicen vår på info@ani-jewels.com
Kan jeg bli forhandler av produktene deres?
– Vi er så glade for at du liker produktene våre og er interessert i å bli forhandler. Ta kontakt med oss på info@ani-jewels.com for mer informasjon.